torsdag, oktober 13, 2005

Tjuvläsare

Jag misstänker att det finns någon på Servera (grossistleverantör, typ Martin Ohlsson, ICA meny) som smygläser min blogg. Häromdagen skrev jag ju att jag var arg på Carlsberg för de försökte sälja dyrt vin till mig. Tror även jag skrev att vi brukar köpa in i 35-50 kronors klassen.
Så idag var jag på studiebesök (mutresa med en kvällstidiningsterm, hihi) och då visade de bl a upp massa viner. De billigaste för 35 kr/flaskan, de dyraste för 50 kr. Så någon måste ju ha vetat.
Eller, man kanske bara ska inse att de gjort sin hemläxa och läst in sig lite på oss nationer. Och vet att vin inte får kosta så mycket. Vi fick även smaka portvin o cognac o massa härligt. Och hälsa på i deras lager, burr för frysen.
Nu har jag massa jobb att jobba i kapp. Och imorgon ska jag jobba som reklamskylt i fyra timmar. Så jag måste få mycket gjort. NU.