fredag, november 17, 2006

TomKat

Här hade jag tänkt skriva något argt om att Suri nu fått komma till Rom för att vara med på sina föräldrars stundande bröllop. Jag är inte arg på att hon är där, utan att hon inte kommit förrän nu. Men sen kom jag på att det är nog för att hon ändå är såpass stor, som Kaspian. Jag skulle gärna lämpa över honom på någon i några dar och åka till Rom. Tror inte det skulle göra så stor skada, men vad vet jag? Ah well. Men det jag verkligen kom fram till är att Suri säkert knytit an mest till sin nanny / barnflicka, något hon ju måste ha med tanke på föräldrarnas val att ständigt och jämt göra saker utan henne. Så då gör det inget. Barnet har det säkert lika bra med nannyn som med föräldrarna. Så då är det ju inget konstigt att hon kommer till den andra världsdelen sådär en vecka efter föräldrarna.