onsdag, oktober 18, 2006

Oreda


Detta skulle kunna ses som ett svar, om någon händelsevis skulle ha påstått att dennes skrivbord är belamrat med dret. För er som inte ser kan jag nämna ... 15 saker som just nu finns på skrivbordet.
  • Diskettenhet till bärbar dator (den bärbara datorn har min lillasyster hemma hos sig).
  • World of Warcraft Official Strategy Guide
  • Handväska
  • Ca 4 romaner, samtliga kurslitteratur.
  • Nyckelband från sats.
  • Näsdukar
  • Hög med cd-skivor.
  • Ask för cd-skivor.
  • Mini-necessär (tom).
  • Häftapparat
  • Tejp
  • Två pennskin (ett att ha i väskan, ett som alltid står på skivbordet)
  • Ett "Gör det själv"-kit för att göra egna kort.
  • En lapp med min mammas epostadress på.
  • Reklam från Josefssons.

Well. Det var kanske 11% av allt som låg på skrivbordet. Ni ser ju på bilden.

4 Comments:

At 10:59 fm, Anonymous Anonym said...

Haha, det där är INGENTING! Nu måste jag fota mitt skrivbord bara för det.

 
At 6:37 em, Blogger P said...

Ta kort på golvet istället om du vill visa röra ;)

 
At 6:50 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Vilket golv? Ah, det som finns under alla prylar.

 
At 8:52 em, Blogger P said...

Lustigkurre där ;p

 

Skicka en kommentar

<< Home