torsdag, juni 29, 2006

Shopping, shopping, shopping

Vi åkte ner till stan och gick i affärer med Johanna. Eller, vi orkade bara med att gå in och titta på pop. Det var rea, så jag ska dra med Johan dit i helgen. Sen var vi på hm ganska länge.
Vi provade och hade oss, men Johanna hittade inget. Jag hittade däremot en kjol till mig till dopet på lördag (Kaspians syssling Kalle som döps), och en skjorta med byxor till Kaspian. De blir perfekta ihop med slipovern han fick av min mamma. Han kommer bli sötast på festen, och dra blickarna från dopbarnet.
Sen försökte vi tänka ut nåt bra fik med uteservering. Men så kom vi på att det var billigare att köpa fika och sen sätta sig i gräset vid ån. Säkerligen mysigare också. Dicho y hecho, elller hur det nu hette på spanska. Cola, kladdkaka med vaniljsås, en kanelbulle, och en kaka, för det facila priset av 43 kr. Ett kap.
Sen hann vi med en vända på åhléns, innan det var dags att åka hem igen. Kaspian ligger i gymmet, och jag äter mat framför datorn. Tyvärr börjar han tröttna, och jag har inte ätit klart än.