onsdag, maj 17, 2006

Mitt liv i offentligheten

I morgon ska jag fortsätta mina åtaganden. Jag är ju ändå styrelseledamot, och medlem i klubbverksutskottet. Det ska diskuteras sommarpub i morgon. Och eftersom jag är den enda som haft hand om sommarpuben så som den togs om hand förra sommaren, och som den ska tas om hand i sommar (fast förhoppningsvis bättre i år) måste jag ju gå dit och dela med mig av min expertis.
Får ta med mig Kaspian. Det är ju bara utskottsmöte, men Sara sa förut att jag får ta med honom på styrelsemöten om jag vill. Men jag tycker ändå de mötena är så tråkiga, att jag gärna slipper. Fast nu när det börjar bli lite ordning och reda, och något som liknar rutiner börjar utkristallisera sig är det lättare att göra saker. Så som att gå på möten.
I morgon ska jag passa på att äta min första vonkburgare (som den fick heta på den tiden jag åt pubmat varje kväll) på hundra år. Slutade äta dem när jag blev gravid för jag kräktes om jag åt dem då. Men nu är magen inte kräsen längre. Och träffa alla najsa nationsmänniskor förstås.

1 Comments:

At 1:21 fm, Anonymous Anonym said...

Moten ar trista. Att bada med en delfinfamilj ar daremot roligt :)
(Las nya inlagget... hihi.... haftigt!)

 

Skicka en kommentar

<< Home