fredag, maj 05, 2006

Kul sak

Det här hittade jag på Sofias blogg (som jag länkade till igår). Fast översatt till svenska, jag ogillar utrikiska, ibland. Plus att jag ändrade lite på slutet, eftersom internet blev trasigt.

Google Answers: Besvara dessa frågor genom att posta den första bilden som kommer upp när du använder google image som svar. ´
1. Din ålder på din nästa födelsedag.

2. Din favoritfärg


3. Ditt mellannamn (den första bilden var från en porrsida, så det gick inte så bra att länka, så jag tog valfri annan bild)


4. Den senaste måltiden du åt


5. Din sämsta vana


6. Din favoritfrukt/grönsak


7. Ditt favoritdjur


8. Staden du bor i


9. Den mest användbara saken i ditt hem
Här slutade jag kunna ladda upp bilder... Sugigt.

2 Comments:

At 11:16 fm, Anonymous Anonym said...

FAN VA COOLT DU ÄR MIN IDOL!!!!

 
At 1:14 em, Anonymous Anonym said...

lol!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home