torsdag, maj 18, 2006

En vacker grön vårdag

Your 2005 Song Is

Boulevard of Broken Dreams by Green Day.
"My shadow's the only one that walks beside me. My shallow heart's the only thing that's beating"
In 2005, you bummed everyone out. Like you care.


Ganska kul att jag fick en Green Day-låt faktiskt. Jag har deras fyra första skivor, alltså också dem som kom innan Dookie. Tycker iofs de låter ganska likadant nu, men de känns inte riktigt lika äkta längre. Eller nåt. De känns mest som gamla gubbar (herre gud - de var ju gamla när jag började lyssna på dem, för iaf 10 år sen) som försöker vara hippa. Men, well, jag gillar Green Day. Kanske ska köpa ikapp mig på deras skivor?

För övrigt är jag lite trött på blogthings som jag ofta hämtar test ifrån. Deras html-kodning funkar typ bara varannan gång, så får man sitta och ändra för att det ska se klokt ut. Skönt att man har lite html-kunskaper.