torsdag, december 08, 2005

Skjut mig baklänges i en liten vagn

Jag har glömt ordna växel och glömt köpa snaps och dessertvin till helgen.
Jag slutar jobba om tre veckor, dvs jag har jobbat med detta i fyrtinie veckor. Här har jag skött mig ganska bra hela tiden, och nu gör jag alldeles korkiga grejer. Det blir jobbigt. Nu skickade jag iofs Stocken och Amanda till systemet och köpa en låda OP. Och hittade 15 50-lappar i en låda. Det mesta ordnar sig ju. Men så mycket lättare om jag inte klåpade mig.
Nu ska jag hitta på en ursäkt att få gå hem. Att jag får snurr i huvudet och tror jag ska svimma borde duga. Å andra sidan har jag inte ätit idag, så det kan ju bero på det. Ingen lunchrast, så jag har alltså jobbat i 8 timmar i sträck. Hade iofs en sitta i soffan och äta choklad och snacka skit-paus förut. Jag vet - jag äter, så ser jag om jag känner mig bättre sen. Gud, vad jag är smart!