onsdag, december 21, 2005

Så där ja

Nu har jag tackat ja till mina studieplatser. Så då har jag en inkomst i början av nästa år. Wee. Om jag nu blev godkänd på den där tentan. Läraren trodde inte att han skulle hinna rätta innan julen. Och sen borde jag skriva den där uppsatsen.
Jag som ville vara LEDIG och bara spela wow när jag slutar jobba (9 dar kvar!). Men det blir nog till att skriva uppsats. Åh, vad roligt. Å andra sidan. Den ska vara fyra sidor. Det är väl typ vad jag publicerar i bloggen på en vecka? Och tid att sitta framför datorn är också uppe i nåt sånt. Med allt surfande och dataspelande. Om jag bara effektivt skrev om älvdalskans kasusböjning istället (urk) skulle jag ju vara färdig i ett kick.
Nu måste jag gå och jobba. Lyckades faktiskt smita från persfesten innan 23. Då hade redan vattenkriget och fyllehånglandet börjat så jag kände att jag klarade mig. Nu ska jag se till att fyllona från igår börjar städa kl 12. Haha. Det ska nog gå bra. Bara nån är väckbar och orkar ta sig ner till nationen.
I en hemlig dröm jag har tog de sitt ansvar och städade hela huset redan igår. Mm. Då skulle jag älska dem.