tisdag, oktober 18, 2005

Tv-hösten

Igår 21.05 skrek jag åt Johan:
MEN DET ÄR JU EXTREME HOME MAKEOVER.
Han satt och kollade på nåt annat. Då vänder han sig mot mig och säger (histosik presens, vackert) "Det var sista avsnittet förra gången".
WHAT? Måndagen började DÅLIGT och slutade ASDÅLIGT! Hallå, man kan bara inte ta bort extreme home makeover. Det är alldeles förfärligt. Det är utbytt mot Cityakuten. Hallå? Hur jäkla kul är det? *morr*

Nåja, jag nöjer mig med vad jag får. Men ingen idé att skynda hem från jobbet på måndagar längre. Fast det var länge sen jag behövde skynda mig för att komma hem till nio. :) Jag har börjat komma 10 på morgonen istället. Klokt.

1 Comments:

At 2:14 em, Anonymous Anonym said...

Tänk dig att komma hem till en lägenhet, sà skitig att man blir svart under fötterna, som luktar avlopp fràn grannarna, som bara har kallvatten pà kvällarna, som har tvà kokplattor varav den ena funkar hyfsat, den andra knappt alls...

Och helt utan TV, dock med radio... pà franska.

Dà har man rätt att bli deprimerad!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home