torsdag, november 30, 2006

Tentaplugg

Dagen idag är den dag då jag borde plugga som en galning, för jag har i ärlighetens namn inte pluggat så mycket jag borde tidigare i veckan. Men jag var ju så nära att bli lvl 40 att jag ville spela, och sen blev jag det och då ville jag ju rida runt på min mechanostrider.
Idag har jag istället för att plugga
* ansökt om föräldrapeng (lika bra att göra i god tid)
* ombokat tid till tandläkaren (ursäkta, kl 8 på morgonen, vem tror att JAG är vaken då? de bytte till kl 11 samma dag = mycket bättre)
* lagat matlådor
* betalt Kaspians försäkring (vad betalar andra i premie åt sina barn? jag betalar över 2000 om året)

Det måste vara nåt mer jag gjort. För jag kände att "Åh, jag har ju inte pluggat med jag har ju åtminstone ...". Men nu när jag radar upp det blev det ju inte så mycket. Jag är nog ganska dålig iaf. Nu ska jag sätta mig och kolla upp dagis (JAG VET att vi borde gjort det för länge sen).