onsdag, juli 05, 2006

Sitta framför

Nu sitter jag framför nya fina datorn, med platta skärmen och xp. Min dator. Det första jag gjorde i morse var att sätta på Johans dator. Men nu får jag faktiskt skärpa mig. Har ju massor att göra på denna dator. 80 härliga gigabitar (eller, en bit och en byte är väl inte samma sak?) att fylla med MIG. Projekt 1 blir att försöka föra över alla mina favoriter från den andra datorn. Jag kan ju inte ens läsa mina favvo-bloggar härifrån.
Fiskpinnar med mos blir inte alls lika gott när man värmer det i micron dagen efter. Inte alls som pasta och köttfärssås som ofta är godare som rester. Får nog skölja ner detta med... en glass till!
Min lillasyster hälsade att hennes Sydamerikaresa gick på 30000 kr. Apropå kostnaden på vår nya säng, alltså. Johans mamma tyckte också att sängen var lite för dyr. Fast hon ska va tyst tycker Johan, för de har en Hästensäng.