tisdag, juli 04, 2006

Tisdag idag

Vi provlåg sängar. Den billiga som Johan spanat in sig på hade utgått ur sortimentet. De hade en annan på rea, men den var inge skön. Så nu är Johan 20000 kr fattigare. Men då fick ju jag också min fina ram och gavel i snygg valnötsfanér.
Jag var hungrig när jag och Kaspian begav oss till mio. Men efter sängköpet skulle vi äta korv och mos på öb, så jag mådde ändå ganska bra. Så när vi kommer till öb så är korvkiosken stängd. Jag höll på att dö. Jag klarar av att vara hungrig om jag vet att jag ska få mat. Blev supersur. Johan tyckte att vi kunde köpa kexchoklad, varvid jag hasplade ur mig nåt i stil med "Jag är HUNGRIG - det är inget fel på mitt blodsocker - jag vill ha MAT!!!". Nu har jag fått fiskpinnar och mos, och har blivit mycket snällare.
Johanna har varit på besök också. Vi åt tiptop på balkongen och Johanna fick hålla i Kaspian. Jag köpte även ett minneskort av henne, så nu får jag plats med ännu fler mp3-or på mobilen. Säkert flera hundra!!!
Nu ska jag passa bebis så Johan får fixa med jobbig dator.

2 Comments:

At 9:16 fm, Anonymous Anonym said...

Oj... det är ju jättemycket pengar ^^ Hoppas verkligen att den är skön :)

 
At 9:47 fm, Blogger Veronika said...

Ja, vi provade en dyrare, men den var inte lika skön. Hävdade Johan. Jag kände ingen skillnad.

 

Skicka en kommentar

<< Home