måndag, december 12, 2005

Jobbe

Hittills en bra dag. Har skrivit tenta. Hemma har jag kört 2 diskmaskiner, städat och hängt upp saker. Fixat julfint i hallen (igår bytte vi grejerna i badrummet mot röda grejer, ett rum i taget...) Duschat.
Och varit på jobbet. Måndagsmöte, beställa grejer. Och det viktigaste av allt. Jag har ännu inte börjar stressa upp mig. Har personalmöte kl 18. Innan dess har jag mycket att fixa. Men hinner. Och sen har vi tentafest i puben kl 20. Så jag hinner med lite pappersarbete innan dess.
Johan ska på lucia-bio, tre filmer som visar från kl 22. Så jag är ensam hemma ikväll. Ska städa lite mer och äta pepparkakscheesecake som Johan bakade igår. Och imorgon har Johan tagit ledigt från jobbet, så då ska han tvätta.
Hoppla, nu måste jag kolla upp vilka champagne-glas vi har på det här stället. Någon (faktiskt inte jag den här gången) lyckades slänga en back i golvet i helgen, så vi har inte så det räcker till 130-personers bröllop på lördag.